Dostawa i płatność
Dostawy z naszego magazynu w Warszawie najczęściej realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego od otrzymania potwierdzenia zapłaty, jeżeli z Nabywcą nie zostały określone inne warunki.
1. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem DPD lub Pocztą Polską. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w punkcie odbioru zamówień przy ulicy Wałbrzyskiej 11 lok. 167 w Warszawie.
2. Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka priorytetowa lub kurierem DPD. Płatność może być dokonana w dowolnej walucie. Szczegóły może Państwo znaleźć pod linkiem
3. Płatność może być dokonana w dowolnej walucie.
Może Państwo dokonać płatności za zamówienie na konto naszej firmy w banku Deutsche Bank (Niemcy) lub na konto naszej firmy w banku PKO BP (Polska)
4. Towar na terenie Polski może być dostarczony za pośrednictwem
- Poczty Polskiej (cennik)
- kuriera DPD – 17 zł (do 32 kg)
- kuriera DPD z opłatą za pobraniem – 23 zł (do 32 kg)
5. Formy płatności:
- przedpłata na nasze konto bankowe
- płatność po otrzymaniu zamówienia w punkcie odbioru towaru w Warszawie
- płatność przy odbiorze zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
- zakup i płatność za pośrednictwem internetowej platformy e-commerce Allegro
6. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.
7. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu. Na uszkodzenia transportowe nie stwierdzone przy odbiorze reklamacji nie uznaje się.
Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń uwzględniamy jedynie z dołączonym protokołem szkody.
Jeżeli zakupiony towar zostanie dostarczony przez kuriera, proszę sprawdzić zawartość przesyłki w jego obecności.
W razie jakichkolwiek uszkodzeń proszę sporządzić protokół szkody na druku dostępnym u kuriera.
Nie ponosimy odpowiedzialności za działanie przewoźników dlatego tak ważne jest otwarcie przesyłki przy odbiorze.
Stan realizacji zamówienia i dostawy
1. Po wysłaniu poinformujemy Państwo o numerze przesyłki, żebyś mogli Państwo monitorować przesyłki na stronie przewoźnika.